28 januari - tandläkarskräck.

Hej mina få läsare. Torsdag idag, vaknade hemma hos Nina vid typ 11 av att Benjamin ringde. Steg up, tog en cigg med Nina, sen satt vi bara och kollade på datorn och tv:n i flera timmar, i brist på ngt att göra.

Vid halv 5 drog jag till tandläkarn, fyfan.. Har världens tandläkarskräck.. Det är helt sjukt, klarar verkligen inte av sånt ;s haha. Men ah, det gick iaf bra, inga hål! :)

Vid typ halv 6 kom Benjamin hem till mig. Vi har en månad tillsammans idag, :) <3
nu sitter vi här och kollar på tv typ, finns inte så mycket annat att göra tyvärr.

Har egentligen ingen lust att skriva här just nu, men en liten uppdatering fick det minsann bli!
ha det bra sålänge..
/ Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anonym

baby blogga mer? missu

2010-02-11 @ 01:09:22
URL: http://lizzies.blogg.se/
Postat av: Anonym

fel bloggadress på förra haha ;)!

2010-02-11 @ 01:09:45
URL: http://liizzies.blogg.se/
Postat av: Nina

Det är så otroligt kul när du är hemma hos mig snäckan <3

2010-03-10 @ 21:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0