Ett helt påsklov med min bebis

Hej på er. Jag uppdaterar väldigt sällan, vet inte varför. Har faktiskt glömt bort bloggen nu i några månader :( men nu kanske det blir mer uppdatering, man kan ju alltid hoppas, eller hur? :)

Har ju haft påsklov hela veckan, ja, det är ju inte slut ännu. Har varit hemma hos min pojkvän hela veckan, mysigt! alltid lika kul att vara hemma hos han och hans familj :)
Ska nog bort till Nina en stund sen, om jag hinner, vi har ju en hel del att snacka om :)

Ikväll ska jag va hos pojkvännen som vanligt, och imorgon ska jag ha lan hemma, läääängtaaar! ;)

Jag vet faktiskt inte vad mer jag ska skriva, men ni får ha det så bra sålänge. Slänger upp en lite nyare bild på mig också!

^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0